صفر تا صد تولید انواع شیر

هدف گذاری شرکت پتروناب سپاهان از بدو تاسیس بر بومی سازی کامل صنعت ساخت شیرآلات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی قرار گرفت. از اینرو از همان ابتدا با بکارگیری جمعی از دانش آموختگان ممتاز دانشگاه های مطرح کشور و تشکیل یک گروه فنی مهندسی بصورت تخصصی وارد بحث طراحی شیرآلات صنعت نفت گردید و هم اینک بعد از گذشت بیش از یک دهه فعالیت و کسب تجربه های فراوان، درحال حاضر این شرکت با دستیابی به دانش روز دنیا در طراحی و ساخت انواع شیرآلات صنعت نفت توانسته نام خود را در لیست بلند تولیدکنندگان وزارت نفت و شرکت پتروشیمی ایران به ثبت برساند و جزو سازندگان معتبر و مطرح کشور در این عرصه شناخته شود.

صفر تا صد انواع شیر
صفر تا صد انواع شیر 1

"شرکت پتروناب سپاهان"

این شرکت کلیه مراحل ساخت از طراحی، ساخت مدل، ریخته گری، ماشینکاری، مونتاژ، پوشش و در نهایت انجام تست انواع شیرها را با اتکا به دانش خود و با بهره گیری از امکانات موجود در واحد صنعتی پتروناب و واحدهای پیمانکاری همکار به انجام میرساند.
تولید این شیرها نیازمند پیروی از استانداردهایی در زمینه طراحی و ساخت است. شیرآلات باید ابتدا از نظر ابعادی مطابق با استاندارد طراحی شده و پس از تطابق با استانداردهای مربوط به جنس ساخته شوند. شرکت پتروناب سپاهان با در اختیار داشتن گواهینامه ISO 9001 و ISO 29001 از شرکت MOODY، تمامی مراحل تولید شیرآلات (از صفر تا صد) را مطابق با استانداردهای مربوطه و طبق خواسته مشتری انجام می دهد.

در این شرکت پس از طراحی شیر مورد نظر، آماده‌سازی مدل انجام می شود. مدل‌ها بعد از تکمیل به واحد ریخته‌گری فرستاده می‌شوند. در آن واحد مطابق با استانداردهای مورد نظر مشتری، عملیات ریخته‌گری و حرارتی انجام می‌شود. در ادامه، جهت رسیدن به ابعاد نهایی، قطعات به واحد ماشین‌کاری ارسال می‌شوند. پس از ماشین‌کاری تمامی قطعات از یک شیر، عملیات مونتاژ صورت می‌گیرد. در نهایت عملیات تست، رنگ آمیزی، بسته بندی و ارسال انجام می‌شود. لازم به ذکر است تمامی مراحل فوق با نظارت و دریافت تایید از واحد کنترل کیفیت انجام می‌گیرد.